הפעל את הדגמה חינם צ'אט עם תמיכה

מדריך למשתמש

כל מה שאתה צריך לדעת כדי ההתקנה המלון שלך ולנהל הזמנות מכוסה כאן, בבית שלנו לבלוגים אחרים. למרות המערכת שלנו היא מאוד קלה לשימוש למתחילים יש להתחיל על-ידי קריאת מסמך זה, ולאחר מכן עיון אחרים הבלוג שלנו הצבות כדי לנצל את מלוא היתרונות של כל התכונות הזמינות.

לפני כל דבר אחר, אנחנו צריכים להיות ברורים כיצד לעקוף את הבקשה. לאחר ביצעת כניסה, לחץ על הלחצן הנקרא 'bellebnb.com' בצד שמאל למעלה של המסך כדי לפתוח את תפריט הניווט הראשי. אתה יכול לגשת לכל חלק של היישום מתפריט זה.

I. הגדרות מונחים &

לפני שנתחיל, נסקור את החלקים השונים של חבילת היישומים, ואת השפה המשמשת לאורך מדריך זה. Bellebnb מחולק שלושה יישומים נפרדים לעבוד יחד כדי ממשק עם המלון, האורחים שלכם מערכות אחרות, כגון ערוצי מכירות באינטרנט כמו TripAdvisor.

החלק העיקרי של היישום הוא 'מנהל דלפק קבלה' או פשוט 'קבלה'. זה בדרך כלל מכונה את מערכת ניהול רכוש, או תסמונת קדם וסתית. המלון משתמש של PMS כדי ליצור ולנהל הזמנות.

החלק הבא הוא "מנוע ההזמנה". מנוע ההזמנה שלך הוא אתר לשימוש האורחים שלך מאפשר להזמין חדר במלון שלך. ניתן להטמיע את מנוע ההזמנה לקחת הזמנות של אתר האינטרנט שלך, או פייסבוק.

לבסוף, יש 'מנהל ערוץ'. מנהל הערוץ משמש כדי לאסוף בבתי המלון שלך שנוצר על ידי ערוצי מכירות, כמו Airbnb Booking.com, ולשלוח מידע תמחור וזמינות כל לערוצי המכירות זמינים בכל פעם יצירה, תזמן מחדש, או לבטל את ההזמנה , או להגדיר מחיר עבור חדר.

II. התקנת חדרים & המחירים

בעת יצירת החשבון שלך, המערכת יוצרת מבחן מלון עם חדרים, המחירים, הזמנות, וצוות. זה כדי להקל על התהליך עבור משתמשים בתקופת הניסיון לחץ סביב ולנסות הכל לפני הם חופרים עמוק יותר. באפשרותך להציג הזמנות, לעשות צ'ק-תוספות/ביצוע צ'ק-אאוט, לנהל את האורחים, וכו ', מבלי להזין נתונים אמיתיים.

לאחר עברתם את נתוני הבדיקה, כדאי ההתקנה שלך מלון אמיתי, החל את החדרים שלכם. לחצו בתפריט הניווט העליון השמאלי של המסך, ואז ללכת ' My Hotel > חדרים.' לחץ על 'חדש סוג החדר'.

הכל עליך להזין שם עבור החדר הזה. באפשרותך להוסיף מידע נוסף הרבה כפי שאתה רוצה, כולל המחיר, תפוסה מקסימלית, המיטות, וכו '. לחץ על 'שמור'.

חדר לעומת סוגי חדרים

מה שיצרת זה עתה, נקרא 'סוג החדר'. 'סוג החדר' הוא תיאור של מאפייני חדר, כולל תפוסה ומחיר; 'חדר' הוא חדר בפועל שבו האורח נשאר.

חדרים מקובצים לפי סוג כדי לחסוך לך את המאמץ של יצירת בעיקרון באותו החדר פעמים רבות. לדוגמה, מלון אולי יש 20 חדרים הכוללים מיטה אחת, להתאים לאורח יחיד, שניים מהם מרשים לעשן. במקרה זה, המלון עשוי ליצור שני סוגי חדרים: 'יחיד' ו- "יחיד – מעשנים".

לאחר יצירת סוג החדר, לחץ על הכרטיסיה 'מלאי' כדי לראות את החדרים בפועל זמין עבור סוג זה. אלה השורות בלוח השנה שלך. חדר אחד נוצר באופן אוטומטי בעת יצירת סוג החדר.

כדי להוסיף עוד יחידות של סוג, לחץ על 'הוספת חדר' והזינו שם. בדוגמה הקודמת, באפשרותך להוסיף חדרים '1A', '1B', '2D', וכו ' עבור סוג 'ליחיד' לייצג את החדרים ליחיד זמינים במלון שלך. (להקצות חדר השמות כפי שהם מופיעים על דלתו של המלון שלך.)

כאשר משתמשים רואים את המלון שלך מנוע ההזמנה שלך או ערוצי מכירות אחרים, סוגי חדרים מייצגים מציע לאורחיו, החדרים הזמינות עבור כל סוג. לדוגמה, אם יש לך חדרים מסוג 'יחיד' 'כפול' זמין עבור תאריך נתון ו מספר האורחים, ערוץ מכירות יציג תוצאות שני, יחד עם מספר החדרים הזמינים עבור כל אחד.

להוסיף תמונות

לאחר שהבנת כיצד לעבוד חדרי אירוח במלון שלך, עליך להוסיף מידע נוסף ולהפוך את החדרים שלכם לאטרקטיבי יותר למבקרים. כל המידע הזה ניתן להוסיף סוג החדר.

בחר בכל סוג החדר ולחץ על ' פעולות > לערוך ' כדי להוסיף תיאורים ושירותים. הדבר החשוב ביותר הוא להוסיף תמונות אטרקטיביות. בחר בכל סוג החדר וגלול מטה אל המקטע שכותרתו 'תמונות', ולאחר מכן גרור, להוריד תמונות, או לחץ על לחצן שכותרתו 'בחר קובץ'.

תוכל לראות את התוצאה של הגדרת תמונות בסעיפים הבאים כאשר אנו דנים יצירת הזמנות באמצעות לוח השנה שלך ובאמצעות מנוע ההזמנה שלך.

חדר תמחור

אפשר באותו מחיר החדרים לפי יום בשבוע. לדוגמה, ייתכן לחדר היא במחיר $100 בימי חול, ו- 120 דולר בסופי שבוע.

כדי להגדיר תמחור לפי יום בשבוע, לערוך את סוג החדר וגלול מטה אל המקטע שכותרתו "תמחור לכל יום". כאן ניתן להוסיף תמחור לכל יום בשבוע. בדוגמה זו, רק להזין 120 עבור שבת וראשון, לדלג על השדות האחרים. כל יום עם תמחור מיוחד לא יחזור לקצב' בסיס' נכנסו מעל.

באפשרותך גם להגדיר מחיר עבור חדר עבור תאריך נתון. לדוגמה, ייתכן שתרצה להעלות את המחירים שלכם ב-40% בשבוע האחרון של חודש דצמבר.

כדי לעשות זאת, בחר סוג חדר לחץ על הכרטיסיה 'תמחור' בחר החודש ולאחר מכן להגדיר תמחור תאריכים ספציפיים בלוח השנה ולאחר מכן לחץ על "עדכון מחירים". כל יום עם אין מיוחד תמחור (ריק) להגדרתו חדר רגיל תמחור שהוזכרו לעיל.

קצב תוכניות

ייתכן שתרצה להציע פריטים נוספים או תועלת כאשר האורחים שלכם להזמין חדר. לדוגמה, ייתכן שתרצה מציעים ארוחת בוקר הנחה לאורחים לרכוש כאשר הם להזמין. 'שיעור תוכניות' לשלב שירותים ותנאי ביטול עם שינוי קצב כאשר האורחים שלכם להזמין חדרים.

קצב תוכניות מעודדים לאורחים לרכוש תוספות בזמנו שהם להזמין, מה שאומר שהמלון שלך מנצל הזדמנות מכירות חשובה. נניח שברצונך להציע שיעור 'בוקר' המאפשר לאורחים לרכוש תוכנית בוקר בחמש דולר לאדם ללילה.

עבור אל ' My Hotel > של המחירים ולחץ על 'תוכנית שיעור חדש'. קוראים התוכנית 'בוקר'. הוסף תיאור קצר והשאר 'קצב מקומי' מסומנת. באפשרותך לדלג לקטע 'ומתקנים ארוחות' לעת עתה ולאחר לחזור אליה מאוחר יותר. גם לדלג על המקטע 'הנחות' לעת עתה. סעיפים אלה ברורות מאליהן ברגע שתבין כיצד להגדיר קצב.

אנחנו רוצים להזין את המידע הנכון ב- "התאמת קצב", כך המחיר להזמנה עבור תעריף זה כולל נוסף 5 דולר לכל אורח ללילה. הזן 5.00 'סכום' (ללא סמל מטבע) ובדוק "לכל אורח" וגם "לכל לילה".

במקטע 'מדיניות הביטול החזר &', הזן את מספר הימים שהאורח הוא זמין לבטל את ההזמנה לפני הגעה מתוזמנת, יחד עם כמות/תשלום קנס במקרה של ביטול מאוחר. הזן תיאור פשוט החזר למדיניות שיוצג בפני האורחים שלכם.

אורחים אשר מזמינים דרך קצב זה יחויבו שני דמי חדר, עבור ארוחת בוקר. עליך גם ליצור תוכנית קצב בסיסי נוסף בעל אין התאמות קצב, קוראים לזה 'התעריף הזמין הטוב ביותר' או 'תעריף סטנדרטי' כדי לראות את ההבדל עם הקצב 'בוקר' בעת יצירת הזמנות בשלבים הבאים.

דמי & מסים

ייתכן שתרצה יש מיסים נכלל באופן אוטומטי כאשר הזמנות שנעשו או למועד אחר. נניח שהמלון שלך כוללת הן 'מס פדרלי' ב-20% (מע מ) והן של 'התיירות מס' 7 דולר לכל אורח (התעריף) עבור כל הזמנה.

עבור אל ' My Hotel > מסים בתפריט הניווט הראשי, ולחץ על 'מס חדש'. עבור 'מס פדרלי"בדוגמה זו, הזן 20 עבור 'סכום' ובחר 'אחוזים'. עבור 'מס תיירות' הזן 7 עבור 'סכום' ובחר 'לכל אורח'. כעת יש לך מסי שני יתווספו כל הזמנה, כמו בדוגמה.

III. ליצור & ניהול הזמנות

עכשיו שיש לך את הגדרת חדרים שלך, באפשרותך ליצור ולנהל הזמנות. ישנם שתי דרכים ליצירת הזמנות בשולחן הקבלה, כל אחת עם יתרונות משלה, ניתן גם להזמין חדרים דרך מנוע ההזמנה שלך.

ליצור הזמנה

I. באמצעות לוח השנה שלך

באפשרותך ליצור הזמנה ישירות בלוח השנה שלך (נווט אל ' קבלה > לוח שנה '). לחץ על בורר תאריך ' מתפריט ' בפינה הימנית העליונה, ובחר תאריך ביצוע הצ'ק-אין עבור ההזמנה. השתמש בחצים שמאלה/ימינה כדי לנוע בין חודשים.

בשלב הבא, גלול למטה לחדר שברצונך להזמין (כל שורה מייצגת אחד חדר במלון שלך). לחץ וגרור מתאריך ביצוע הצ'ק-אין, סימון הימים כלולים בהזמנה. לדוגמה, אם ברצונך להזמין דצמבר 15, 22 (קרי, בודק ב-22), להאיר את התאריכים החל דצמבר 15, עד, כולל 21 בדצמבר (לא כולל ה-22).

כשאת מרימה את האצבע מהעכבר, תוצע לכם בורר חוות. הזן את מספר המבוגרים והילדים ולאחר מכן לחץ על 'המשך'. המסך הבא מציע את המחירים זמין עבור החדר הזה מספר האורחים. לבחור קצב ולחץ על 'מילואים' '.

II. באמצעות חיפוש חדר

כדי להשלים את ההזמנה, פשוט הזן שם עבור ההזמנה. באפשרותך גם להוסיף כרטיס אשראי כדי לאבטח את ההזמנה, דואר אלקטרוני קשר או הערות. לחצו על הלחצנים '+' כדי לחשוף את אפשרויות נוספות אלה. כאשר אתה מוכן, לחץ על 'צור הזמנה'.

באפשרותך גם ליצור הזמנה על ידי הולך ' קבלה > מילואים ". זוהי שיטה פחות נוצץ, אבל קונבנציונליים יותר לחפש חדרים זמינים. פשוט הזן את התאריכים ואת מספר האורחים ולאחר מכן לחץ על 'חיפוש' כדי להציג את כל החדרים הזמינים. בחר בכל חדר/תעריף לפנקס.

היתרון בזה הוא שאתה רואה כל החדרים והמחירים שלהם עבור הפרמטרים שבחרת שלך. אם אורח יטלפן, ייתכן שיש להם טווח מחיר מסוים בראש, גישה זו יעשה את זה יותר קל למצוא חדר מתאים במחיר הרצוי.

ניהול הזמנות

כדי להציג הזמנה, להיכנס ללוח השנה שלך ואת החיפוש לפי תאריך ולאחר מכן לחץ על שם הזמנה. אתה יכול לרחף עם העכבר מעל הזמנה כדי לראות פרטים בסיסיים לפני שתלחץ.

העבודה הבסיסי עבור הזמנה הוא כדלקמן: תהליך פיקדון (אופציונלי); רישום האורחים; ביצוע הצ'ק-אין; הוספת פריטים לחיוב (אופציונלי); הוצאה של תהליך התשלום הסופי. לא כל הזמנה יכלול את כל הפעולות הללו, אבל זה מה כרוך הזמנה טיפוסי.

סיכום ההזמנה

החלק הראשון את הפרטים בהזמנה הוא 'הזמנת התקציר.' הסיכום של ההזמנה כולל מידע על איפה ומתי ההזמנה נוצר, צ'ק אין/אאוט את תאריך ההגעה והעזיבה שלכם ופרטים על קצב. ברגע ההזמנה נבדקה, הפאנל השני לרשום את התאריך המדויק והזמן כי הצ'ק הושלמה, איזה חבר הצוות שלך עשה את תהליך הצ'ק-אין. כנ ל לגבי הלוח-אאוט. לוח פרטי קצב מיידע את המלון לגבי מה האורח רשאי תחת שער שנבחר. לדוגמה, אם המחיר כולל ארוחת בוקר, טיפול ספא, וכו '.

האורחים

החלק החשוב ביותר של פרטי ההזמנה הוא המידע חוות. לפני שתוכל להשלים ביצוע הצ'ק-אין, עליך להוסיף כל האורחים כלולים בהזמנה. לדוגמה, אם החדר השמור לאורחים שלוש, כל האורחים שלוש חייב להיות רשום והוסיף לשמורה לפני הצ'ק-אין. החלונית ' 'הצ'ק-אין' ' ההזמנה יציין גם כמה אורחים יש להוסיף לפני שתוכל להשלים ביצוע הצ'ק-אין.

במקטע 'אורחים' של ההזמנה תוכלו לראות את האורחים שנרשמו עבור החדר, יחד עם מספר האורחים זה עדיין להתווסף. חפש את תיבת שכותרתו 'הוספה אורח' הקלד את שם חוות ולחץ על 'חפש'. אם האורח כבר קיימת ברשומות שלך, באפשרותך לחץ על 'בחר' כדי להוסיף ההזמנה, או לחץ על 'הירשם אורח' להוספת אורחת חדשה לרשומות שלך.

באפשרותך להוסיף הרבה או רק את המידע כפי שאתה אוהב כל אורח, אבל עליך לכלול שם וכתובת. בנוסף, ניתן גם לסרוק, להעלות, מזהה מסמך (דרכון, רישיון נהיגה, וכו ') עבור כל פרופיל. פשוט לחץ על 'הוסף מסמך מזהה' כדי להוסיף תמונה או קובץ PDF שנסרקו. אנו ממליצים להשתמש iOS/אנדרואיד Dropbox app כדי לסרוק מסמכים באמצעות המצלמה בטלפון שלך. זה חינם וקל לשימוש, PMS שלך מוכן מלא הנייד, אז אתה יכול להיכנס דרך הטלפון שלך כדי להעלות את תעודות הזהות חוות.

לאחר שהוספת את כל האורחים לשמורה, באפשרותך ללחוץ על "הצ'ק-אין". אין אורחים נוספים עשויים להתווסף לאחר הצ'ק-אין, כדי להיות בטוח כדי להוסיף את כולם לפני השלמת תהליך הצ'ק-אין. אם היה שינוי ההזמנה פחות אורחים מהצפוי, לחץ על 'ביטול' שבחלונית 'הוספת אורח'.

הערה לחצן 'ביטול' נקרא 'אורחים נוספים לא.' אם תלחץ על לחצן זה, כל האורחים נוספים יוסר ההזמנה. זה עלול להשפיע על המחיר ההזמנה, אם הקצב המשויך מחושב לכל אורח (ק, 'שיעור תכניות'). לדוגמה, אם המחיר כולל ארוחת בוקר 5 דולר לכל אורח ללילה, רק 2 מתוך 3 אורחים צפויים להגיע, הקצב יותאמו כדי להסיר 5 דולר נוספים ללילה עבור האורחים חסרים. תראה את העדכון במקטע 'חשבונית'.

חשבונית

החשבונית כוללת לרשימה מפורטת של חיוב פריטים של ההזמנה, כשהם מקובצים לפי סוג, כולל מחיר החדר, מיסים/דמי ופריטים כללי. ניתן להוסיף פריטים חיוב הזמנה לאחר הצ'ק-אין. אם הזמנה זו כוללת יותר מחדר אחד, החשבונית עבור החדר העיקרי יכלול את החשבוניות עבור כל החדרים נוספים.

תשלומים

אתה יכול לעבד תשלום בכל שלב של הזמנה. 'תשלום מעובד' הוא תיעוד של תשלום שנלקחו האורח על ידי המלון. ברוב המקרים, מלון לגבות פיקדון בעת יצירת הזמנה ולאחר מכן לעבד את האיזון בעת ביצוע הצ'ק אאוט. לדיון המלא, קרא את הסעיף 'תשלומים זרימת העבודה' פוסט בבלוג שלנו התשלום שערים: חלק I.

מידע נוסף/הודעות

אתה עשוי לראות פרטים נוספים בעמודה השמאלית, בעקבות הפאנל "צ'ק". אולי יש אזהרות עבור אורחים נעדרים, הגעה מאוחרת, או לאחור. הזמנות כוללים נתוני כרטיס האשראי יציג את פרטי התשלום של האורח.

הזמנות שבוצעו דרך ערוצי מכירות חיצוני, כגון Booking.com Airbnb, עשויים לכלול מידע אודות שגיאות קטנות, כגון מחיר ההזמנה שנשלח במטבע שונה לזו המפורטת עבור המלון.

סוג אחד הדיווח חשובה עבור הזמנות הערוץ הוא 'מחיר התאמה.' כאשר האורחים להזמין דרך ערוץ החיצוניים, הם עושים זאת על המחיר הנקוב על ידי הערוץ, אשר יכול להיות שונה מהמחיר פנימי שהגדרת עבור המלון שלך. לדוגמה, חדר ברשימה שלך מנוע ההזמנה $100 עשויות להופיע Booking.com עבור 120 דולר. התאמת הזמנה עלולה לגרום לשינוי מחיר. הדבר יכול להתרחש אם צריך להעביר את ההזמנה אל חדר אחר, להוסיף או להסיר ימים הזמנה, או אפילו להסיר האורחים ההזמנה (ק, 'אורחים').

במקרה של הסתגלות, המחיר עבור הזמנה מחושב באמצעות מחירים מקומית. זה עלול לגרום מחיר ההזמנה להיות שונה מכל מה האורח שילם/הסכים לשלם כשהם יצרו את ההזמנה שלהם. בדוגמה שלנו, החדר הוזמנו דרך Booking.com ניתן recomputed באמצעות הקצב המקומי של 100 ש ח במקום 120 דולר. החלונית 'מחיר התאמה' מודיע המלונאי אם יש הבדל בין מחיר ההזמנה המקורית, המחיר הנוכחי/מותאם. המלונאי ניתן להתאים את החשבונית ביד כדי להתאים את המחיר המקורי, במידת הצורך.

צ'ק-אאוט

ההזמנה ניתן לבדוק תאריך שצוין במקטע 'סיכום הזמנה'. לדוגמה, אם וההזמנה נעשית למשך 2 לילות מ-5 ביוני עד ה-7 ביוני, המלון יכול להשלים-אאוט בכל עת החל ב am ב-7 ביוני. אם האורחים לבצע צ'ק-אאוט מוקדם או מאוחר יותר, באפשרותך לתזמן מחדש את ההזמנה על-ידי שינוי גודל זה בלוח השנה ההזמנה שלך. פשוט גרור לקצה הימני לתאריך הוצאה הרצוי.

בזמן הצ'ק-אאוט, יעובדו האיזון ההזמנה. לדוגמה, אם ההזמנה 500 דולר, עם 200 דולר מעובד כפיקדון כאשר ההזמנה, האיזון של 300 דולר יעובדו באופן אוטומטי בעת ביצוע הצ'ק אאוט.

ביטולים

כדי לבטל הזמנה, עבור אל ' פעולות > לבטל. " החלונית 'פרטי הזמנה' יכלול את פרטי הביטול עבור קצב נבחר (ק, 'שיעור תכניות'). לדוגמה, הקצב 'בוקר' עשוי לכלול דמי ביטול 30% עבור ביטול שיתקבל פחות משבוע מראש. המלונאי יכולים להשתמש במידע זה כדי להחליט על "דמי ביטול" של לחייב.

התשלום עבור הביטול יעובדו בעת לחיצה על 'שלח'. אם תחליט לא לגבות דמי ביטול, כמו במקרה של החזר מלא, הזן '0' עבור 'דמי ביטול' ובחר 'לא התשלום הנדרש' 'סוג'.

IV. מנוע ההזמנה שלך

מנוע ההזמנה שלך הוא אתר לשימוש האורחים להזמין חדרים מראש ולנהל את ההזמנה שלהם. הזמנות שנוצר דרך מנוע ההזמנה שלך הם עמלה חינם – תמשיך 100% להכנסה באמצעות מנוע ההזמנה שלך.

הצג מנוע ההזמנה שלך

כדי להציג מנוע ההזמנה שלך, עבור אל ' מנהל ערוץ > ההזמנה יישומון ' תפריט הניווט הראשי, לחץ על הקישור בחלונית 'סטטוס' בצד השמאל. כאן תוכל לחפש חדרים ותזמין. אתה צריך להתחיל על ידי ביצוע הבדיקה בהזמנת המלון שלך. בחר כל חדר, לבחור קצב ולאחר מכן הזן את פרטי ההזמנה שלכם.

לאחר הנסיעה נוצר, האורחים שלך יכול להשתמש במנוע ההזמנה להציג ולעדכן את ההזמנה שלהם. האורחים תישלח הודעת אישור עם קישור שלהם חשבונית אלקטרונית זמינים דרך מנוע ההזמנה שלך. כשהם יגיעו, הם יוצעו מגוון שירותים נוספים שלבית המלון שלך יש להציע (ק, בסעיף 'חוות Services' להלן).

ערוץ הזמנות

כדי להציג את ההזמנה עשית, עבור אל ' קבלה > תיבת הדואר הנכנס ' בתפריט הניווט הראשי. לחץ על ההזמנה חדש כדי להציג את פרטי ההזמנה. תחת המקטע 'אורחים' תראה לוח ההודעות עבור האורחים הכלולים ההזמנה שלכם. כי ההזמנה הזאת היתה שנוצר על ידי וחוץ ערוץ, לא על ידי הצוות שלך דרך דלפק הקבלה, הזמנה זו מזוהה "הזמנת הערוץ".

ערוץ הזמנה/הזמנה, PMS ינסה להתאים לאורחים הכלולים בהזמנה עם אורח הקיים. תוצע לכם רשימה של התאמות אפשריות. במקרה של התאמה עם אורח הקיים ברשומות שלך, בחר 'מיזוג' עם האורח הקיים. בדרך זו ניתן למנוע יצירת רשומות כפולות חוות עבור חזור על המבקרים. אחרת, לחץ על 'אישור' כדי להוסיף את האורחת החדשה הרשומות שלך.

הגדרות דוא

באפשרותך להוסיף מותאם אישית HTML מיילים כדי לשלוח לאורחים כאשר הם להזמין חדר דרך מנוע ההזמנה שלך. עבור אל ' הגדרות > דוא הגדרות בתפריט הניווט הראשי כדי לראות את ההודעה האפשרויות הזמינות. אתה יכול למצוא מידע נוסף אודות הגדרות דוא ל פוסט בבלוג שלנו HTML מיילים.

התאמה אישית

באפשרותך להוסיף תמונות ותיאורים HTML ולהפוך את החדרים שלכם לאטרקטיבי יותר. סוגי החדרים של המלון שלך הם האטרקציה העיקרית במנוע ההזמנה שלך, עליך לכלול מידע רב ככל האפשר. באפשרותך להוסיף עד 25 תמונות עבור כל סוג החדר, ובו רשימה של שירותים, נופים, ומידע אחר, ואתה יכול להוסיף מידע זה אפילו בכמה שפות כדי להכיל את המבקרים הבינלאומי.

לקבלת מידע נוסף אודות אופן ההתאמה האישית של מנוע ההזמנה שלך, ראה את ההודעות הבאות:

להטביע

אם יש לך אתר משלך, באפשרותך להשתמש מנוע ההזמנה שלך לקבל הזמנות ישירות מתוך אתר משלך. כדי ליצור רכיב widget מסוג ההטבעה עבור אתר האינטרנט שלך, עבור אל ' מנהל ערוץ > יישומון הזמנת ' בתפריט הניווט הראשי. אתה יכול למצוא מידע נוסף אודות אופן השימוש שלך מנוע ההזמנה באתר שלך בפוסט שלנו- מנוע ההזמנה ניתנים להטבעה.

V. שירותים לאורח

מנוע ההזמנה שלך מגיע מאובזר עם פורטל שירותי האורחים כדי להקל על האינטראקציה עם האורחים שלכם ברגע יוכנסו למלון שלך. הם יוכלו להשתמש מנוע ההזמנה שלך לשים סדר שירות חדרים או ליצור קשר עם דלפק הקבלה.

שירות חדרים & הודעות

כדי לאפשר את פורטל שירותי האורחים שלך, עבור אל ' הגדרות > שירות חדרים ' ולאחר מכן ' הגדרות > הודעות מיידיות ' כדי לאפשר את שני השירותים. מנוע ההזמנה שלך לספק קבלות אלקטרונית ולאפשר את האורחים שלכם לבטל את ההזמנה שלהם שאפילו אין שירותים נוספים מופעלות עדיין אבל עליך להפעיל לפחות במהלך תקופת ניסיון ללא תשלום כדי לקבל מושג על מלוא עוצמת מנוע ההזמנה שלך.

עבור אל ' שירות חדרים > תפריט ' כדי להציג את הפריטים הזמינים האורחים שלכם. ניתן להזין פריטים נוספים רבים ככל שתרצה. יש לך ערכה רגילה של פריטי מבחן נוסף עבורך בעת יצירת החשבון שלך.

כדי להציג את תפריט שירות החדרים מנקודת המבט של המבקר באתר, ליצור הזמנה חדשה מנוע ההזמנה שלך עם תאריך ביצוע הצ'ק-אין של היום (אורח אחד, לילה אחד הוא מספיק טוב). פקח חלון הדפדפן שלך כאשר אתה מקבל אישור ההזמנה. פתח חלון דפדפן נוסף, התחבר עם מנהל קבלה ולאחר להשלים את תהליך הצ'ק-אין הזמנה זו.

לאחר שסיים הצ'ק-אין, רענן את החלון נפתח אישור ההזמנה כדי לראות את השירותים הנוספים המוצעים לאורחים שלך אחרי שהם בודקים. עיון שלך תפריט שירות החדרים ולשים בצו. לאחר הזנת את הסדר, לרענן את ההזמנה בחלון הדפדפן השני לראות את הסדר בתהליך את הפרטים בהזמנה.

למרות צוות הקבלה שלך יכול להציג הזמנות שירות חדרים בביצוע, מלונות בדרך כלל יש צוות המטבח להכין ולהעביר הזמנות. באפשרותך ליצור אנשי הצוות עם הרשאות כניסה, רק להם גישה לפעולות מטבח. צוות המטבח שלך ניתן להציג רשימה של פקודות פעיל, לסמן אותם כמשימה שהושלמה כאשר שישלחו. הפריטים מתווספים רק החשבונית של הזמנה כאשר הן מסומנות כפי שנמסרו על-ידי צוות המטבח שלך. למידע נוסף על ניהול צוות, כולל צוות המטבח, עיין בסעיף '' צוות ' ו' חשבונות משתמשים ' להלן.

לאחר מכן, פתח את ממשק ההודעות ו לשלוח הודעה. בדפדפן דלפק קבלה, ללכת ' קבלה > תיבת הדואר הנכנס ' להצגה של תגובה להודעה. הודעות להיטען באופן אוטומטי עבור האורחים והן צוות, אז אם השארת שני windows יציב לאחר יצירה או להשיב על הודעה (לא רענן), אתה צריך לראות את העדכונים להיכנס משלהם.

צוות ביקורות

פורטל שירותי האורחים שלך כוללת גם מערכת ביקורת פנימית. האורחים יכולים לסקור מתקנים והן צוות, אם יש לך להפעיל צוות ביקורות. כדי להפעיל את המנוע סקירה שלך, עבור אל ' דוחות > הדעת בתפריט הניווט הראשי בשולחן הקבלה. כדי לאפשר לחברי צוות לסקירה, עבור אל ' הגדרות > צוות המלון ' בחר אנשי צוות בודדים לבדיקה בפרופיל שלהם על-ידי בחירת 'מאפשרות לסקירה'.

כדי לכתוב ביקורת, יהיה עליך לבדוק הזמנה. לאורחים מוצעות שתהיה ביקורת שסיימו-אאוט. לשמור את חלון הדפדפן בדוגמה הקודמת פתוח/זמינים עד מחר, ברגע שתוכל להשלים-אאוט. אם הזנת כתובת דואר אלקטרוני עבור אחד האורחים בהזמנה, ישלח אליך דוא ל לכוון אותך אל הדף סקירה לאחר הצ'ק-אאוט. זכור כי הזמנות לא ניתן לבדוק עד התאריך המצוין, כדי לשמור הבדיקה הזמנת הדוגמא הזאת כדי שיום אחד אורך.

קדימה, להשלים את ביצוע צ'ק אאוט כאשר באפשרותך ולאחר מכן רענן את הדף שירותי האורחים. כעת תופנה לממשק של סקירה. האורחים יכולים לכלול דירוג 5 כוכבים קצרה עבור צוות, מתקנים, יחד עם הערה קצרה לכל אחד.

הצוות שלך הוא ההיבט החשוב ביותר של המלון שלכם, כך מנהל המלון צריכה רעיון איך מטופלים האורחים. כל אחד מחברי הצוות יש נתונים סקירה היסטורית, יחד עם נתונים סטטיסטיים אחרים, כגון סימון-תוספות/ביצוע צ'ק-אאוט זמינים בפרופיל שלהם. ממוצע דירוג הכוכבים הינם זמינים עבור כל חבר בצוות שלך. חברי הצוות שלך לא צריך הרשאות גישה מערכת תהיה זמינה לסקירה.

פועל בכל מקום

פורטל השירותים שלך הוא מוכן ניידים, כך האורחים יכולים לגשת שלך שירותים נוספים מכל טלפון או מחשב לוח שיש להם בהישג יד. אין שום דבר כדי להוריד, שום דבר כדי להתקין, מה שאומר שאתה יכול להגיע לאנשים באמצעות התקן שיהיה להם העומדים לרשותם. כדי לקבל מושג, ליצור הזמנה מן הטלפון החכם שלך לחזור על הדוגמא שלעיל, אבל עם הטלפון שלך ואת חלון דפדפן, במקום שני חלונות דפדפן.

VI. צוות וחשבונות משתמשים

באפשרותך להוסיף כמה אנשי צוות לחשבון שלך כמו שאתה צריך. חברי הצוות או ייתכן שאין לך הרשאות גישה למערכת. לדוגמה, אתה עשוי לרשום חברי הצוות אך ורק לצורכי סקירה. עבור חברי צוות אשר יש להם גישה למערכת, ישנם חמישה סוגי חשבונות שונות שניתן להקצות: דלפק קבלה, מטבח, תחזוקה, למנהל הנכס. לקבלת תיאור מלא כיצד ליצור ולנהל אנשי צוות, עיין בפוסט הזה: ניהול משתמשים.

תחזוקה

אחד מסוגי חשבון הזמינים לצוות שלך הוא 'תחזוקה'. צוות תחזוקה אחראים על הכנת חדרים לאחר לבדוק את האורחים שלכם. המשתמשים שהוקצתה להם הרשאות 'תחזוקה' היחידה יש גישה לרשימה של החדרים להיות מוכן רק להיום.

תחזוקה משתמשים מחוברים יכולים ללכת ' תחזוקה > להכין חדרי בתפריט הניווט הראשי כדי לראות את רשימת חדרים כדי להיות מוכנים. לחץ על 'לסמן כמוכן' כדי להפוך את החדר לזמינה עבור המבקר הבא. חדרים לא היה מוכן לאחר הצ'ק-אאוט יופיעו ברשימה זו, ההזמנה הבאה ייבדק יכלול הודעת ההתראה עד החדר מוכן.

VII. להפיק דוחות

ניתן להפיק דוחות עבור הזמנות ותשלומים עבור תקופה נתונה. לקבלת תשלומים, עבור אל ' דוחות > ב meu הניווט הראשי של תשלומים. הזן את התאריכים בבורר תאריכים נכון העליונה ולאחר מכן לחץ על לחצן ' חיפוש ' כדי להציג את התשלומים שנרשמו עבור התקופה שנבחרה (הקצה כלול).

כדי להציג הזמנות, עבור אל ' דוחות > הזמנות.' הזן את התאריכים בבורר התאריכים ולחץ על לחצן ' חיפוש ' כדי להציג את ההזמנות חופפים את טווח התאריכים נתון. לחץ על הלחצנים 'ייצוא' דוחות ' הזמנות ' או ' תשלומים כדי לייצר קובץ CSV שניתן לייבא בגיליון האהוב, כמו Excel או Google Docs.

VIII. ערוץ ניהול

מנהל הערוץ מרכזת מחיר וזמינות בין כל ערוצי מכירות שלך, כולל מנוע ההזמנה שלך. בכל פעם שאתה מקבל הזמנה חדשה מכל מקור או ליצור הזמנה חדשה על-ידי היד בשולחן הקדמי, מנהל ערוץ שולח עדכון המלאי של כל הערוצים המכירות שלך כדי להימנע overbooking או עושה את החדר לרשות כל הערוצים במקרה של ביטול.

IX. סיכום

המדריך למשתמש הוא מתפתח כל הזמן עם התכונות החדשות הכלולות בחבילת התוכנה שלנו. כדי להיות בטוח הצטרף כמנוי לבלוג שלנו להישאר מעודכן על תכונות חדשות ועצות עבור משתמשים מתקדמים. כיסינו כמה שיותר, אבל יש נושאים רבים שנעזוב את הבלוג, שאלות נפוצות.

יש לנו עדיין להזכיר את התכונה החשובה ביותר של היישום כולו: הלחצן צ'אט בפינה הימנית התחתונה של המסך. אם יש לך שאלות, פשוט היכנס לחשבון שלך ולחץ על הלחצן בצד ימין התחתון של המסך כדי לשאול אותנו משהו שאת מבולבלת בקשר. אנחנו תמיד שמחים לעזור.

עדיין לא חבר? הירשם בחינם היום!